Salsa avond 18 november

Salsa is de zeer passionele dans met Cubaanse afkomst en wordt vaak genoemd met andere latin dansstijlen als de tango en de paso doble. Maar salsa heeft een hele eigen cultuur, muziek en techniek. De dansstijl komt uit de jaren 20 en wordt bijna altijd met een partner gedaan. Alhoewel er ook vormen zijn als salsa suelta die meer als linedance worden uitgevoerd. Salsa heeft zich  vanuit Zuid-Amerika over de hele wereld verspreid.

Wilt u kennismaken met deze mooie dans?? Dan is vrijdag 18 november uw kans. Het duo Lis en Joris gaan u de beginselen van de Salsa leren.
Joris en Lis dansen samen al 10 jaar en zij vinden het fantastisch om iedereen de passie van Salsa over te brengen. Het is praten zonder woorden zoals Lis zelf zegt.
Dansen is het mooiste wat er is, en ik wil het graag aan iedereen leren!

U bent welkom vanaf 20:00 18 november bij buurtvereninging de Bres, Dr. Snijderstraat 2a in Oostzaan, Graag opgeven via info@buurtverenigingdebres.nl . De kosten bedragen € 15,00 pp maar daar heeft u wel een hele leuke avond voor met dans en gratis spaanse  hapjes.